Biztos segítség távol az otthontól

A világ felgyorsulásával, a technika és közlekedés fejlődésének köszönhetően pillanatok alatt küldhetünk e-mailt a világ másik felére, illetve pár óra alatt juthatunk el Magyarországról Kanadába, vagy bármelyik országba egy üzleti út miatt. Természetesen ezekre az utazásokra mindig magunkkal visszük társunkat, a telefont, illetve talán laptopunkat. Ezeken az eszközökön lévő titkos és személyes adatokat egyaránt féltve őrizzük és nem örülünk annak, amikor hirtelen meghibásodik a telefon, vagy a laptop használat közben.

A HP erre az eshetőségre alkotta meg Care Pack szolgáltatását, azon belül is a Travel Support Offsite csomagját, mely megoldást nyújthat a sok időt úton töltő emberek számára. A HP munkatársai a szolgáltatásban részt vevő országokban helyi nyelvi támogatással, telefonon keresztül adnak szakszerű tanácsokat a probléma kiderítésére és a hiba megoldásával kapcsolatban, legyen szó akár egyszerű beállításokról, vagy a gép gyors újra telepítéséről.

Azonban előfordulhat, hogy nem sikerül telefonon keresztül elhárítani a problémát. Ebben az esetben az adott ország HP szervíz központjában folytatódik az eszköz helyreállítása, a szükséges alkatrészek cseréje, illetve ennek hiányában maga az eszköz cseréje.

Mindez szép és jó, azonban felmerülhet a kérdés, mégis hogyan fogok tudni segítséget kérni egy idegen országban, ahol csupán egy üzleti út miatt tartózkodom? Nos, a HP multinacionális földrajzi lefedettséget biztosít a Travel Support Offsite szolgáltatás alá eső ügyfeleik számára, azaz a megadott listában szereplő országok bármelyikében segítenek a szóban forgó ország telefonos ügyfélszolgálatán és azok HP szervízeiben is!

A javítandó készülék 2 féle módon juttatható el az ország központjába: amennyiben Ön közel tartózkodik az ország HP szervízközpontjához, úgy kérheti, hogy a HP futárt küldjön a hibás eszközért, mely kérést annak jelzése utáni napon tudja a vállalat teljesíteni. Avagy személyesen szállítja/szállíttatja be a laptopot, telefont a lokális központba. A javított készülék visszaküldése általában 3-7 munkanapon belül történik meg.

Mindig történhetnek balesetek. Néha-néha előfordul, hogy véletlenül ráömlik valamilyen folyadék a telefonra, laptopra, kiesik a kezünkből, zsebünkből és összetörik, meghibásodik az alaplap, esetleg lelökjük a laptopot valahonnan, vagy elektromos túlfeszültség keletkezik és károsítja a készülék egyes alkatrészeit. Ezekre az alkalmakra jól jöhet az alapszolgáltatás mellé egy kiegészítő lehetőség, mely biztosít Minket arról, hogy ebben az esetben is számíthatunk a HP gyors segítségére.

Az adatok védelme rendkívül fontos. Ezen kijelentést alapul véve nincs abban semmi különös, ha nem szeretnénk átadni úgy a laptopot, vagy telefont a szervíznek, hogy tudjuk, személyes, esetleg titkos adatok vannak a meghibásodott SSD-n, vagy merevlemezen, melyekhez ügyes szakemberek könnyen hozzáférhetnek és kinyerhetnek. Ezen indok miatt döntött úgy a HP, hogy az alapszolgáltatás mellé biztosítják azt az opcionálisan választható lehetőséget, hogy az ügyfelek eltávolíthassák az adathordozó eszközöket a készülékből, valamint megsemmisítsék a már nem javítható SSD-t, merevlemezt, mielőtt szervízbe viszik a készüléket.